Odetchnij głęboko
...
i znajdź coś dla siebie

Joga
dla kobiet

Tworząc te zajęcia czerpię inspirację z rożnych źródeł, po to aby uwolnić kobiecy potencjał i kreatywność. Są to moje autorskie zajęcia, stworzone na podstawie własnych doświadczeń w pracy zarówno z ciałem, jak i wnętrzem. Jest to połączenie hatha jogi, vinyasy, jogi regeneracyjnej, tantrycznej, Qi Gong. W czasie zajęć będziemy zwracać szczególną uwagę na mięśniami dna miednicy (MDM). Dzięki pracy z tą strefą nauczysz się świadomie używać MDM, poprawisz swoją postawę i sprawność, wzbogacisz życie intymne. Zyskasz większą elastyczność, pewność siebie, uwolnisz napięcia zgromadzone w ciele i umyśle. Każde zajęcia to niepowtarzalne doświadczenie w gronie wspaniałych kobiet.

Joga
Vinyasa

Czym jest Vinyasa Joga?
Vinyasa jest dynamiczną formą Jogi, polegającą na płynnym przechodzeniu z jednej asany (pozycji) do kolejnej. Niemalże każdy ruch wykonywany jest z pełną świadomością oraz synchronizacją z oddechem. Połączenie intencji, świadomego ruchu oraz oddechu w sekwencję tworzy tzw. „flow”. Gładkie, płynne przejścia sprawiają, że Vinyasa jest rodzajem medytacji w ruchu lub też swoistego tańca. Ta forma Jogi obfituje zarówno w ilość jak i różnorodność asan. Daje to możliwość tworzenia kreatywnych sekwencji i stworzenia swojego własnego, unikalnego stylu.
Co daje Vinyasa?
Vinyasa to przede wszystkim mobilność i dynamika, a jednocześnie stabilność i elastyczność. Dbamy o mobilność w stawie skokowym i biodrowym, obręczy barkowej, piersiowym odcinku kręgosłupa. Wzmacniamy właściwie całe ciało: nadgarstki, ramiona, barki, tzw. core, uda, mięśnie grzbietu. Dzięki świadomym i dynamicznym przyjściom z jednej pozycji do drugiej, wzmacniamy i uelastyczniamy anatomiczne taśmy powięzione, dzięki czemu dbamy o nasze stawy i więzadła.
Dla kogo?
Vinyasa jest doskonała dla osób lubiących dynamiczne formy ruchu. Świetnie się sprawdzi u sportowców, jako dopełnienie treningów oraz osób pragnących zadbać o optymalną formę swoich stawów i więzadeł.

Wszystkie zajęcia trwają 75 minut.

Joga
regeneracyjna

Jest to praktyka wypełniona relaksem, łagodnością, odpuszczaniem, powolnym tempem, cierpliwym trwaniem . W poszczególnych pozycjach (głównie lezących i siedzących) wykonywanych z pomocą rożnego rodzaju akcesoriów (poduszek, koców, klocków, wałków) będziemy trwać od 3 do 5 minut. W ten wprowadzimy ciało w stan głębokiego relaksu. To z kolei pozwoli na wprowadzenie umysłu w medytacyjny stan, odprężenie i odpuszczenie. Wszystko to będziemy wykonywać z pomocą świadomego oddechu, który pozwoli na uwolnienie nagromadzonych w ciągu tygodnia napięć. Dla kogo? Dzięki swojej łagodności joga regeneracyjna jest dobra właściwie dla każdego, niezależnie od wieku i kondycji fizycznej. Szczególnie pomocna może się okazać dla osób, które borykają się z problemami zwyrodnieniowymi stawów. Z doświadczenia wiem również, że pomaga osobom cierpiącym na rwę kulszową oraz bóle kręgosłupa wynikające m.in. z siedzącego trybu pracy.

JOga to styl bycia

Rozwijamy naszą pasję bezustannie. W przyszłości pojawią się tutaj jeszcze inne zajęcia, być może te dedykowane właśnie dla Ciebie. Jeśli chcesz do nas dołączyć,  cieszyć się harmonią ciała i umysłu, nauczyć się trudnej sztuki relaksu oraz poczuć jak wypełnia Cię pozytywna energia, to przywitamy Cię z ogromną radością!

Odkrywaj z nami świat JOGI.